N/A°C Bakı
1$ = 1.70₼

Son Yeniliklər

İnfrastruktur

Rusiya və İran Rəşt-Astara dəmir yolu üçün peyk ölçmələri aparır – Overçuk

13-oktyabr-2025
Türkan Nəbi
Rusiya və İran Rəşt-Astara dəmir yolu üçün peyk ölçmələri aparır – Overçuk
Yazı Ölçüsü:

Rusiya və İran 2023-cü il sazişinin icrasını davam etdirərək Rəşt-Astara dəmir yolu üçün peyk vasitəsilə yüksək dəqiqlikli ölçmələr həyata keçirirlər.

PostMedia” xəbər verir ki, bunu Bakıda səfərdə olan Rusiya baş nazirinin müavini Aleksey Overçuk bəyan edib.

Layihəyə may ayında start verilib və hazırda ərazi tədqiqatı, dayaq geodeziya şəbəkəsinin yaradılması kimi işlər görülür.

“Yüksək dəqiqlikli peyk ölçmələri, relyefin öyrənilməsi işləri aparılır. Nəticələrin işlənməsi və növbəti işlərin aparılması üçün əsas olacaq hesabatın hazırlanması həyata keçirilir”, – Overçuk Bakıda keçirilən Rusiya-Azərbaycan-İran üçtərəfli görüşündə çıxışı zamanı bildirib.

Sentyabrın əvvəlində Rusiya nəqliyyat naziri Andrey Nikitin bəyan etmişdi ki, Rusiya və İran “Şimal-Cənub” beynəlxalq nəqliyyat dəhlizinin (İNDT) Qərb marşrutu üzrə – Rəşt-Astara dəmir yolunun sonuncu hissəsinin tikintisi ilə bağlı işi davam etdirirlər və İran tərəfi bu layihədə maraqlı olduğunu təsdiqləyib. Nazir ehtimal edib ki, həmin hissənin tikintisinin aktiv mərhələsi cari ilin sonuna qədər başlaya bilər.

O, həmçinin bildirmişdi ki, layihənin üç əsas istiqaməti üzrə – torpaq sahələrinin geri alınması, İran tərəfindən layihəni vergilərdən və sosial ödənişlərdən azad edən qanunun qəbulu, eləcə də banklararası məsələlərlə bağlı işlər İran tərəfi tərəfindən həyata keçirilir.

“Şimal-Cənub” İNDT Sankt-Peterburqdan Hindistanın Mumbay limanına qədər uzanan, uzunluğu 7,2 min kilometr olan multimodal marşrutdur. Dəhlizin üç marşrutu mövcuddur: Transxəzər (dəmir yolu və limanların istifadəsi ilə), həmçinin Qərb və Şərq (quru yolu ilə).

Rusiya və İran 2023-cü ilin may ayında İran dəhlizinin Qərb marşrutu üzrə – Rəşt-Astara dəmir yolunun son zəruri hissəsinin tamamlanmasına dair sənədlər imzalayıblar. Layihənin ümumi dəyəri 1,6 milyard avrodur, onun 1,3 milyard avrosu Rusiya tərəfindən verilən kreditdir, qalan hissə isə İran tərəfinin vəsaitidir.

Qeyd edək ki, Astara–Rəşt–Qəzvin nəqliyyat dəhlizi Rusiya, Azərbaycan və İranın mövcud dəmir yollarını birləşdirəcək. Daha əvvəl bildirilmişdi ki, İran hissəsində tikintinin aktiv mərhələsi ilin sonuna qədər başlaya bilər.

Kateqoriyalar